.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز پویش اطعام و احسان حسینی در مازندران
پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با سراسر در مازندران آغاز شده است.
آغاز پویش اطعام و احسان حسینی در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران یکی از ظرفیت‌های ماه محرم و صفر را اطعام و احسان حسینی دانست و گفت: فرهنگ احسان و اطعام در جامعه گسترش یافته است و کمیته امداد با استفاده از این ظرفیت عظیم و پیوند عاطفی مردم، در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) پویش اطعام و احسان حسینی را سراسر استان برگزار می‌کند.

 

او افزود: سازمان‌ها و نهاد‌های همیار مانند اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، آستان قدس رضوی و موکب‌ها در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت دارند.

 

معافی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور آشپزخانه اطعام حسینی از امروز در مرکز استان مازندران و شهرستان‌ها افتتاح شد تا در این دو ماه در خدمت محرومان و نیازمندان باشند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۶۶۹ آشپزخانه پارسال در سراسر استان در این پویش شرکت داشتند و ۷۸۵ هزار وعده غذا و بسته معیشتی به ارزش ۵۴ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرده بودند.

 

او افزود:با توجه به افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی پویش‌های نذر قربانی، اطعام علوی و به عشق علی (ع) پیش بینی می‌شود در پویش اطعام و احسان حسینی امسال بیش از یک میلیون وعده غذایی و بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان بینی نیازمندان توزیع شود.

 

معافی ادامه داد: مراکزنیکوکاری و دفاتر ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردم نیک اندیش استان هستند و همچنین مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه و با وارد کردن کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# کمک‌های نقدی خود را جهت نذر اطعام حسینی پرداخت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.